+36 30 555 2644 hello@sebestyenwood.hu
2018. november 12-én egy hazai építőipari segédanyagokat gyártó cég azzal a problémával keresett meg minket, hogy nemcsak akadozik a termékei szállításához szükséges raklapellátás, ami veszélyezteti a vevőik pontos, határidőre történő kiszolgálását, de a más gyártótól származó raklapok minőségével, esztétikai megjelenésével is problémái vannak.

Megvizsgáltuk a helyzetet, és belefogtunk a munkába, hogy megoldást találjunk számára.

A raklapok felépítésének átalakításával kezdtünk. A célunk az volt, hogy olyan módon alakítsuk át őket, hogy az mind a felhasználónak, mind pedig a gyártónak ideális legyen. Az új felépítéshez kikértük a vevő dolgozóinak véleményét, melyet a szakmai szempontok figyelembevételével beépítettünk a kész tervekbe.

A megbeszéltek szerint több mintát is gyártottunk, melyeket közösen teszteltünk a partner gyártósorain. Nem volt mindegyik teszt sikeres. Több raklapról már a tesztek elején kiderült, hogy teljesen alkalmatlan erre a típusú felhasználásra. Végül körülbelül az ötödik egyedi tervezésű raklap bizonyult a legmegfelelőbbnek. Az első nagyobb tételszámú rendelés leszállítása után András, a gyártó cég ügyvezetője meg is erősített bennünket ebben az elképzelésünkben: az újratervezett termék tökéletesen megfelelt a vevői igényeknek, a gyártósorokon is jól tudják használni azt.

A tervezésnél figyelembe vettük a saját szabványos termékeink alkotórészeit, és ezekkel kombináltuk a vevői igényeket. Ennek az az oka, hogy a saját alkatrészek gyártására már kész rendszerünk van, így azok sokkal gyorsabban és költséghatékonyabban gyárthatók, mint a teljesen új elemek. Végül a vevői és gyártói ötletek alapján elkészített raklap azt eredményezte, hogy a raklapok gyártási ideje lényegesen – az eddigi öt-hat munkanap helyett kettőre – csökkent, így a folyamatos ellátás egy váratlan, nagyobb megrendelés esetén is biztosított marad.

Javítottunk a termék minőségén is: a folyamatosan karbantartott, átlagosan 5-6 éves gépeink segítségével precízebb, méretpontosabb gyártást tudunk garantálni, a felhasznált, legális forrásból származó, minőségi fűrészrönkökkel pedig biztosítottuk, hogy az esztétikai élmény is javuljon. Ezáltal partnerünk termékeinek megjelenése, megítélése még jobb lett a piacon.

Gyakori probléma volt még, hogy a megrendelések nem voltak előre tervezhetőek, így ügyfelünk azt sem tudta megjósolni, hogy heti vagy havi szinten mennyi raklapra lesz szüksége. Erre is volt megoldásunk: állandó pufferkészletet ajánlottunk partnerünk részére. A szokásos havi fogyáson felül plusz egy havi raklapot tartunk készleten számukra, hogy azonnal tudjanak reagálni a váratlan igényekre is, a beszállítást pedig maximum 24 órában határoztuk meg ezekre a kritikus termékekre.

A partnerség a mai napig is tart. Kiváló üzleti kapcsolatot alakítottunk ki egymással az évek folyamán. Azóta már az egyéb, faiparhoz kapcsolódó igényeiket is kiszolgáljuk.

AJÁNLATKÉRÉS 24 ÓRÁN BELÜL

12 + 5 =